29 Kasım 2008 Cumartesi

BEBEK BATTANİYELERİ

BEBEK BATTANİYE MODELLERİ










NETTEN

4 yorum:

gulyuzluben dedi ki...

Canım ne demek tabikide yardımcı olmak isterim nihayetinde bende sora sora öğrendim.
Değişik programlarla yapılabiliyor. Ama bana en kolayı Türkçe olduğu için olsa gerek::))PhotoFiltre programı çok basit daha bir çok şeyi yapabilirsin mesela bir karede üç beş resim eklemek gibi banner yapımı gibi ( Ama henüz banneri çözemedim uğraşıyorum ))indir.comdan indirebilirsiniz ama ingilizce olarak gelir türkçe dil yazılımınıda bulmanız gerek. Ama uğrasmamanız adına bana email adresinizi bırakırsanız size kendiminkini yollarım sevgilerimle
http://gulyuzluben.blogcu.com

Marifetane hobi dedi ki...

merhaba canım üstteki ayıcıklı battaniyeyi çok beğendim yapmak isterdim şablonu varsa yayınlarmısın.

Bulbulunyeri dedi ki...

Merhaba,
ziyaretiniz için teşekkür ederim. Battaniyelere de , diğer örgülerede bayıldım. Bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederim.
Sevgiyle kalın.

Adsız dedi ki...

estetik, estetik, burun estetiği, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, meme estetiği, plastik cerrahi, estetik cerrahi